fbpx

Serviso paslaugų teikėjo taisyklės

 

Bendrosios „Enjoy Meistrai“ remonto dirbtuvių aptarnavimo taisyklės

Kad išvengtumėte nesusipratimų, primygtinai prašome Jus įdėmiai perskaityti turimo kavos aparato vartotojo instrukciją.
 
Suteiktų paslaugų garantija negalioja, jeigu:
– randama prieš tai neužfiksuotų mechaninių įrangos pažeidimų
– gedimas įvyko dėl vartotojo veiksmų arba netinkamų eksploatavimo sąlygų (drėgmės, šalčio ir kt.)
– gedimas įvyko naudojant priežiūros priemones, kurios neatitinka gamintojo rekomenduojamų priemonių standartų
 
Gali būti taikomas mokestis už diagnostiką ir transportavimą (jei šios paslaugos bus suteiktos) tokiais atvejais:
– gedimas dėl vartotojo veiksmų/ nepriežiūros ir klientas atsisakė mokamo remonto
– gedimas nerastas (atlikus „Enjoy Meistrai“ remonto standarte nustatytus testavimo veiksmus kliento įvardinti gedimai nepasireiškia)
 
„Enjoy Meistrai“ patvirtintai kavos aparatų kategorijai STANDART priklauso: Jura, Delonghi, Saeco/ Philips automatiniai pastatomi kavos aparatai, atitinkantys 3 kriterijus:
1. amžius neviršija 6 metų
2. paruoštų puodelių skaičius neviršija 8000 puodelių
3. atliekamos pagrindinės gamintojo rekomenduojamos priežiūros programos
 
„Enjoy Meistrai“ neįsipareigoja palikti filtro vandens inde, jei kavos aparatas į remonto dirbtuves priduodamas kartu su vandens filtru.
Siuntimo atveju klientas visiškai prisiima atsakomybę už saugų įrenginio supakavimą.
Priimdamas pakaitinį įrenginį klientas visiškai prisiima atsakomybę už įrenginio eksploatavimą.
Pateikti asmens duomenys naudojami tik paslaugų suteikimo ir kokybės priežiūros palaikymo tikslais.
Diagnostikos įkainis automatiniams kavos aparatams 28 Eur.
Atsiimant įrenginį būtina patikrinti, ar grąžinama visa aptarnavimui atnešto įrenginio komplektacija, ar įrenginio būklė nėra blogesnė nei prieš tai.
Dėl komplektacijos ir įrenginio išorinės būklės vėliau pretenzijos nepriimamos.
Įrenginys atiduodamas pateikus priėmimo-perdavimo dokumentą/ patvirtintą registraciją el.pašte ar telefone/  asmens dokumentą.
Jei po remonto prekės klientas neatsiima, po 3 mėn. nuo prekės paruošimo  atsiimti datos UAB „Naujas uostas“ turi teisę įrenginio daugiau nebesaugoti.
 

Neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą?
Parašykite mums žinutę.

Siųsti klausimą

Tinklaraštis

Servisas

Operatyviai pašalinami visi gedimai. Registruokite savo kavos aparatą į servisą