fbpx

Serviso paslaugų teikėjo taisyklės

 

Bendrosios „Enjoy Meistrai“ remonto dirbtuvių aptarnavimo taisyklės

  • Kad išvengtumėte nesusipratimų, primygtinai prašome Jus įdėmiai perskaityti turimo kavos aparato vartotojo instrukciją.
  • Suteiktų paslaugų garantija negalioja, jeigu:
– randama prieš tai neužfiksuotų mechaninių įrangos pažeidimų
– gedimas įvyko dėl vartotojo veiksmų arba netinkamų eksploatavimo sąlygų (drėgmės, šalčio ir kt.)
– gedimas įvyko naudojant priežiūros priemones, kurios neatitinka gamintojo rekomenduojamų priemonių standartų
 
  • Gali būti taikomas mokestis už diagnostiką ir transportavimą (jei šios paslaugos bus suteiktos) tokiais atvejais:
– gedimas dėl vartotojo veiksmų/ nepriežiūros ir klientas atsisakė mokamo remonto
– gedimas nerastas (atlikus „Enjoy Meistrai“ remonto standarte nustatytus testavimo veiksmus kliento įvardinti gedimai nepasireiškia)
 
  • „Enjoy Meistrai“ patvirtintai kavos aparatų kategorijai STANDART priklauso: Jura, Delonghi, Saeco/ Philips automatiniai pastatomi kavos aparatai, atitinkantys 3 kriterijus:
1. amžius neviršija 6 metų
2. paruoštų puodelių skaičius neviršija 8000 puodelių
3. atliekamos pagrindinės gamintojo rekomenduojamos priežiūros programos
 
  • „Enjoy Meistrai“ neįsipareigoja palikti filtro vandens inde, jei kavos aparatas į remonto dirbtuves priduodamas kartu su vandens filtru.
  • Siuntimo atveju klientas visiškai prisiima atsakomybę už saugų įrenginio supakavimą.
  • Priimdamas pakaitinį įrenginį klientas visiškai prisiima atsakomybę už įrenginio eksploatavimą.
  • Pateikti asmens duomenys naudojami tik paslaugų suteikimo ir kokybės priežiūros palaikymo tikslais.
  • Diagnostikos įkainis automatiniams kavos aparatams 28 Eur.
  • Atsiimant įrenginį būtina patikrinti, ar grąžinama visa aptarnavimui atnešto įrenginio komplektacija, ar įrenginio būklė nėra blogesnė nei prieš tai.
  • Dėl komplektacijos ir įrenginio išorinės būklės vėliau pretenzijos nepriimamos.
  • Įrenginys atiduodamas pateikus priėmimo-perdavimo dokumentą/ patvirtintą registraciją el.pašte ar telefone/  asmens dokumentą.
  • Jei po remonto įrenginio klientas neatsiima, po 3 mėn. nuo raštiško pranešimo apie atsiėmimą datos UAB „Naujas uostas“ turi teisę įrenginio daugiau nebesaugoti.
 

Neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą?
Parašykite mums žinutę.

Siųsti klausimą

Tinklaraštis

Servisas

Operatyviai pašalinami visi gedimai. Registruokite savo kavos aparatą į servisą