Per ilgametę darbo patirtį pastebėjome, kad daugiau nei kas antras automatinio kavos aparato naudotojas netiksliai ar nepakankamai pasirūpina savo įrenginio higiena – atlieka standartines valymo programas neatsižvelgdami į tai, kokios kokybės vandenį ar kavos pupeles naudoja.
Kas trečias į mūsų servisą atvežtas aparatas – ilgiau nei 3 metus nematęs profesionalios meistro techninės patikros, turintis pelėsio, riebalų, purvo ar kalkių nuosėdų likučių vidinėje sistemoje.
Ar esate pagalvoję, kaip visa tai gali turėti įtakos skoniui kavos, kurią geriate jūs?
Kaitinant vandenį nuolat formuojasi kalkių nuosėdos vidinėse sistemos sienelėse.
Nuo kalkių susiaurėjus vamzdeliams, kaitinimo procesas trunka ilgiau, suvartojama daugiau elektros energijos, žemėja vandens temperatūra, kavos skonis tampa vis rūgštesnis, didėja nesandarumo ar užsikimšimo rizika, kuri pareikalauja ganėtinai didelių išlaidų…
Kavos aparato profilaktiką atliko jau per 1 tūkst. klientų visoje Lietuvoje. Didžiuojamės, jog prisidėjome prie to, kad kiekvienas rytinis kavos puodelis iš kavos aparato tapo švaresnis ir skanesnis.
Svarbu: esant papildomam paslaugų ar detalių poreikiui, kaina su klientu derinama atskirai. Jokie papildomi mokesčiai nėra skaičiuojami be kliento sutikimo.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.